DIUMENGES TURIA

Domingo, 02 de Abril 2023 a las 13:30 // Entrada lliure

Diumenges Turia a la vora de la mar.

Carlos Medina Quartet – 13:30

Carlos Medina, L’Alcora (Castelló), va créixer en una casa envoltat de música molt variada, sentint prompte inquietud per diferents estils, i va començar els seus primers passos a la banda de música del seu poble amb la flauta travessera. Donat que en la música que escoltava la guitarra predominava amb melodies i acords, va voler acostar-se aquest instrument per tractar de recrear allò que tant li agradava.

Amb formació jazzística, té l´oportunitat de tocar amb Ramon Cardo, Víctor Jiménez, Víctor Colomer, YeiYi & Co, Clasijazz Big Band i Kenny Werner i Lee Konitz, Albert Sanz i Sedajazz Big Band, entre altres.

El grup, format per Víctor Jiménez (saxo alt i Ewi), Garry Jackson (baix elèctric) i Tico Porcar (bateria) ofereix un repertori basat en composicions totalment originals. Algunes d’elles estan escrites per l’ocasió i altres han estat al servei d’altres grups. L’element principal d’aquestes és el seu caràcter melòdic on cada cançó tracta de contar una història diferent.

 

Distillery Folk – 20:00

Música instrumental para todas las edades: Bailable, alegre, fresca y divertida. Buscando la participación del público en todo momento e incorporando nuevos sonidos y texturas a un repertorio con temas de la música Tradicional y otros de Composición Propia.

 

EVENTOS RELACIONADOS

Built by GALOPE BRAVO